Lediga jobb som Kontorsbiträde i Lund

Se lediga jobb som Kontorsbiträde i Lund. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Lund som finns hos arbetsgivaren.

Kontorsassistent med inriktining inom e-handel secondhand

Ansök    Mar 17    Glam Up Kids AB    Kontorsbiträde
Glam Up Kids AB är ett e-handelsföretag som riktar sig mot den begagnade marknaden. Vi tar emot och säljer second hand barnkläder på kommission från/till hela Sverige via vår hemsida. Just nu befinner vi oss i en utvecklingsfas vilket innebär en spännande arbetsplats med stora möjligheter till utveckling inom företaget. Vi söker därför dig som vill vara med på vår resa. Du kommer att vara en viktig del i det dagliga arbete och i nära kontakt med ledningen ... Visa mer
Glam Up Kids AB är ett e-handelsföretag som riktar sig mot den begagnade marknaden. Vi tar emot och säljer second hand barnkläder på kommission från/till hela Sverige via vår hemsida.
Just nu befinner vi oss i en utvecklingsfas vilket innebär en spännande arbetsplats med stora möjligheter till utveckling inom företaget.
Vi söker därför dig som vill vara med på vår resa. Du kommer att vara en viktig del i det dagliga arbete och i nära kontakt med ledningen för att hjälpa oss att utöka vår produktion.
ARBETSUPPGIFTER:
Dina arbetsuppgifter kan bland annat vara, att hjälpa till i det dagliga arbetet och säkerställa att produktionen hålls igång genom att utföra dem olika momenten som krävs, såsom att ta emot leveranser, plocka och packa ordrarna som kommer in, göra inköp, fotografera produkter och även daglig hantering av vårt kontor.
DINA KVALIFIKATIONER:
Du som söker brinner för second hand och att göra skillnad för miljön. Du ska vara lyhörd, noggrann, kunna arbeta självständigt men även i nära kontakt med andra då vi arbetar tillsammans under en stor del av dagen. Vi har ett högt tempo och därför är det viktigt att du som person klarar av att ha många bollar i luften samtidigt.
Erfarenhet av e-handel, butiksarbete eller lagerhantering krävs.
Vi sätter stor vikt på personkemi och vad du kan bidra till företaget.
ANSTÄLLNING:
Anställningen är en tillsvidare anställning.
Start enligt överenskommelse.
REKRYTERING:
Rekryteringen sker löpande. Sista ansökningsdag är den 2:a April och tjänsten kan tillsättas inom ansökningstiden.
Tack för visat intresse! Vi ser fram emot din ansökan!


---------------------------- // -----------------------------
Office assistant with a focus on second-hand e-commerce
Glam Up Kids AB is an e-commerce company that targets the second hand market. We receive and sell second hand children's clothing on commission from/to all of Sweden via our website.
Right now we are in a development phase, which means an exciting workplace with great opportunities for development within the company.
We are therefore looking for you who want to join us on our journey. You will be an important part of the daily work and in close contact with management to help us expand our production.
JOB DUTIES:
Your duties may include, among other things, assisting in the day-to-day work and ensuring that production is kept running by performing the various steps required such as receiving deliveries, picking and packing incoming orders, make purchases, photograph products and daily management of our office.
YOUR QUALIFICATIONS:
You who are looking are passionate about second hand and making a difference for the environment. You must be responsive, accurate, able to work independently but also in close contact with others as we work together for a large part of the day. We have a high tempo and therefore it is important that you as a person can manage to have many undergoing tasks at once.
Experience in e-commerce, retailstore and/or inventory management is required
We place great emphasis on you as a person and what you can contribute to the company.
EMPLOYMENT:
The employment is permanent employment.
Start according to agreement.
RECRUITMENT:
Recruitment takes place continuously. The deadline for applications is April 2:nd and the position can be filled within the application period.
Thanks for your interest! We look forward to receiving your application! Visa mindre

Servicemedarbetare i Lund

Ansök    Nov 8    Adecco Sweden AB    Kontorsbiträde
Är du en social och serviceinriktad person? Tycker du om ett högt arbetstempo och är tillgänglig omgående? Då har Adecco uppdraget för dig! Om jobbet Som Servicemedarbetare internt hos vår kund i Lund kommer dina arbetsuppgifter vara varierande med fokus på intern service. Arbetsuppgifter så som posthantering, utdelning av cateringbeställningar och kontorsmaterial kommer innefattas i ditt ansvarsområde. Din uppgift är att bidra med god service och underlä... Visa mer
Är du en social och serviceinriktad person? Tycker du om ett högt arbetstempo och är tillgänglig omgående? Då har Adecco uppdraget för dig!

Om jobbet
Som Servicemedarbetare internt hos vår kund i Lund kommer dina arbetsuppgifter vara varierande med fokus på intern service. Arbetsuppgifter så som posthantering, utdelning av cateringbeställningar och kontorsmaterial kommer innefattas i ditt ansvarsområde. Din uppgift är att bidra med god service och underlätta vardagen för personalen i verksamheten. Arbetet är fysiskt krävande och innefattar en del tunga lyft och mycket rörelse i vardagen. Tjänsten är alltså inte en administrativ servicejänst.

Arbetstiden är förlag måndag till fredag 07.30-16.30. Tjänsten som Servicemedarbetare är ett konsultuppdrag med start omgående efter överenskommelse.

Om dig
Vi söker dig som är en serviceminded, prestigelös och stresstålig person. Du är självgående och har lätt för att ta dig an och sätta dig in i nya arbetsuppgifter och rutiner. För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du har B-körkort. Viktigt för tjänsten är också att du vill arbeta i en fysisk roll där du röra på dig i arbetet.

Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Julia Olander via [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Internservicemedarbetare, Interndistribution, Posthantering, Service, Lund, Globalt, Adecco, Körkort Visa mindre

Administrationstjänst ÅMA AB

Ansök    Jan 30    Åma AB    Kontorsbiträde
ÅMA AB driver restaurang-, catering- och lunchverksamheter inom Lunds Universitet sedan 2010. Vi letar efter en administratör som ansvarar för kundbeställningar via mail på en av våra enheter samt kundfakturering för samtliga våra enheter via Visma E-ekonomi. Tjänsten tillsätts omgående med provanställning under en månads tid då man också blir upplärd. Alltså kräver vi ingen erfarenhet men ser tidigare anställningar inom liknande arbete som ett stort plu... Visa mer
ÅMA AB driver restaurang-, catering- och lunchverksamheter inom Lunds Universitet sedan 2010.
Vi letar efter en administratör som ansvarar för kundbeställningar via mail på en av våra enheter samt kundfakturering för samtliga våra enheter via Visma E-ekonomi.
Tjänsten tillsätts omgående med provanställning under en månads tid då man också blir upplärd. Alltså kräver vi ingen erfarenhet men ser tidigare anställningar inom liknande arbete som ett stort plus!
Vi letar efter dig som är organiserad, effektiv, noggrann och har bra helhetssyn! Du är korrekt och flytande i tal och skrift och har snabb mailvana. Visa mindre

Servicemedarbetare till Sodexo i Lund

Ansök    Maj 23    Adecco Sweden AB    Kontorsbiträde
Är du en social och serviceinriktad person? Tycker du om ett högt arbetstempo och fysiskt krävande arbetsuppgifter? Är du tillgänglig omgående? Då har Adecco uppdraget för dig! Om jobbet Som internservicemedarbetare på Sodexo kommer dina arbetsuppgifter vara varierande med fokus på posthantering samt utdelning av cateringbeställningar och kontorsmaterial. Din uppgift är att bidra med god service och underlätta vardagen för personalen i verksamheten. Arbet... Visa mer
Är du en social och serviceinriktad person? Tycker du om ett högt arbetstempo och fysiskt krävande arbetsuppgifter? Är du tillgänglig omgående? Då har Adecco uppdraget för dig!

Om jobbet
Som internservicemedarbetare på Sodexo kommer dina arbetsuppgifter vara varierande med fokus på posthantering samt utdelning av cateringbeställningar och kontorsmaterial. Din uppgift är att bidra med god service och underlätta vardagen för personalen i verksamheten. Arbetet är fysiskt krävande och innefattar en del tunga lyft och mycket rörelse i vardagen. Observera att detta inte är en administrativ tjänst. 

Arbetstiden är förlag måndag till fredag 07.30-16.30. Tjänsten som Internservicemedarbetare är ett konsultuppdrag med start omgående efter överenskommelse och kommer till en början att pågå till årsskiftet med chans till förlängning därefter. 

Om dig
Vi söker dig som är en serviceminded, prestigelös och stresstålig person. Du är självgående och har lätt för att ta dig an och sätta dig in i nya arbetsuppgifter och rutiner. För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du har B-körkort. Viktigt för tjänsten är också att du vill arbeta i en fysisk roll där du röra på dig i arbetet.

Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.

Om Sodexo
Sodexo erbjuder ett varierat utbud av servicetjänster till organisationer inom privat och offentlig sektor. Vår hållbarhetsplan är integrerad i våra tjänster som omfattar måltider, arbetsplats- och integrerade fastighetstjänster, förmåns-, betal- och hushållsnära tjänster. Vår mission är att bidra till ökad livskvalitet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Matilda Nilsson via [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Internservicemedarbetare, Interndistribution, Posthantering, Service, Lund, Globalt, Adecco, Körkort Visa mindre

Office Support-medarbetare till Lund

Ansök    Jul 20    Adecco Sweden AB    Kontorsbiträde
Letar du efter en roll med varierande arbetsuppgifter med en blandning av administration och service? Sodexo stärker nu upp sin Internserviceadvdelning med medarbetare till deras Office Support Center.  Om tjänsten I rollen som Office Support-medarbetare kommer du att arbeta i ett av Sodexos Service Center ute hos kund. Arbetsuppgifterna kommer att bland annat innefatta att ta emot beställningar både internt och från externa kunder, koordinera beställning... Visa mer
Letar du efter en roll med varierande arbetsuppgifter med en blandning av administration och service? Sodexo stärker nu upp sin Internserviceadvdelning med medarbetare till deras Office Support Center. 

Om tjänsten
I rollen som Office Support-medarbetare kommer du att arbeta i ett av Sodexos Service Center ute hos kund. Arbetsuppgifterna kommer att bland annat innefatta att ta emot beställningar både internt och från externa kunder, koordinera beställningar samt vara behjälplig via telefon och mejl. Vid behov kan du komma att hjälpa till inom andra områden så som posthantering men du kommer huvudsakligen att arbeta i Service Centret. Då de medarbetare och kunder du kommer att vara i kontakt med varierar är det för tjänsten viktigt att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. 

Tjänsten som Office Support-medarbetare är en heltidstjänst förlagd måndag till fredag kl. 07.30-16.30. Detta är ett konsultuppdrag på 6 mån med start omgående, enligt överenskommelse och för rätt person finns det goda chanser till förlängning därefter.  

Om dig
Kanske har du erfarenhet inom kundbemötande och administration och tycker om att arbeta i en kommunikativ roll. Du är serviceminded och gör ditt yttersta för att lösa problem som kan uppstå. Vidare ser vi gärna att du är självgående, initiativtagande och har lätt för att ta dig an och sätta dig in i nya arbetsuppgifter och rutiner. Har du B-körkort är det meriterande.

Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.

Om Sodexo
Sodexo erbjuder ett varierat utbud av servicetjänster till organisationer inom privat och offentlig sektor. Med omsorg servar vi miljontals
människors dagliga behov. Vi driver vår verksamhet på ett inkluderande, engagerande och ansvarstagande sätt. Vår hållbarhetsplan är integrerad i våra tjänster som omfattar måltider, arbetsplats- och integrerade fastighetstjänster, förmåns-, betal- och hushållsnära tjänster. Vår mission är att bidra till ökad livskvalitet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Julia Olander via [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Servicemedarbetare till Sodexo i Lund

Ansök    Jul 20    Adecco Sweden AB    Kontorsbiträde
Är du en social och serviceinriktad person? Tycker du om ett högt arbetstempo och fysiskt krävande arbetsuppgifter? Är du tillgänglig omgående? Då har Adecco uppdraget för dig! Om jobbet Som internservicemedarbetare på Sodexo kommer dina arbetsuppgifter vara varierande med fokus på posthantering samt utdelning av cateringbeställningar och kontorsmaterial. Din uppgift är att bidra med god service och underlätta vardagen för personalen i verksamheten. Arbet... Visa mer
Är du en social och serviceinriktad person? Tycker du om ett högt arbetstempo och fysiskt krävande arbetsuppgifter? Är du tillgänglig omgående? Då har Adecco uppdraget för dig!

Om jobbet
Som internservicemedarbetare på Sodexo kommer dina arbetsuppgifter vara varierande med fokus på posthantering samt utdelning av cateringbeställningar och kontorsmaterial. Din uppgift är att bidra med god service och underlätta vardagen för personalen i verksamheten. Arbetet är fysiskt krävande och innefattar en del tunga lyft och mycket rörelse i vardagen. Observera att detta inte är en administrativ tjänst. 

Arbetstiden är förlag måndag till fredag 07.30-16.30. Tjänsten som Internservicemedarbetare är ett konsultuppdrag med start omgående efter överenskommelse och kommer till en början att pågå till årsskiftet med chans till förlängning därefter. 

Om dig
Vi söker dig som är en serviceminded, prestigelös och stresstålig person. Du är självgående och har lätt för att ta dig an och sätta dig in i nya arbetsuppgifter och rutiner. För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du har B-körkort. Viktigt för tjänsten är också att du vill arbeta i en fysisk roll där du röra på dig i arbetet.

Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.

Om Sodexo
Sodexo erbjuder ett varierat utbud av servicetjänster till organisationer inom privat och offentlig sektor. Vår hållbarhetsplan är integrerad i våra tjänster som omfattar måltider, arbetsplats- och integrerade fastighetstjänster, förmåns-, betal- och hushållsnära tjänster. Vår mission är att bidra till ökad livskvalitet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Julia Olander via [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Internservicemedarbetare, Interndistribution, Posthantering, Service, Lund, Globalt, Adecco, Körkort Visa mindre

Servicemedarbetare till globalt företag i Lund

Ansök    Apr 11    Adecco Sweden AB    Kontorsbiträde
Är du en social och serviceinriktad person? Tycker du om ett högt arbetstempo och fysiskt krävande arbetsuppgifter? Är du tillgänglig omgående? Då har Adecco uppdraget för dig! Om jobbet Som internservicemedarbetare på Sodexo kommer dina arbetsuppgifter vara varierande med fokus på posthantering samt utdelning av cateringbeställningar och kontorsmaterial. Din uppgift är att bidra med god service och underlätta vardagen för personalen i verksamheten. Arbet... Visa mer
Är du en social och serviceinriktad person? Tycker du om ett högt arbetstempo och fysiskt krävande arbetsuppgifter? Är du tillgänglig omgående? Då har Adecco uppdraget för dig!

Om jobbet
Som internservicemedarbetare på Sodexo kommer dina arbetsuppgifter vara varierande med fokus på posthantering samt utdelning av cateringbeställningar och kontorsmaterial. Din uppgift är att bidra med god service och underlätta vardagen för personalen i verksamheten. Arbetet är fysiskt krävande och innefattar en del tunga lyft och mycket rörelse i vardagen. Observera att detta inte är en administrativ tjänst. 

Arbetstiden är förlag måndag till fredag 07.30-16.30. Tjänsten som Internservicemedarbetare är ett konsultuppdrag med start omgående efter överenskommelse och kommer till en början att pågå till årsskiftet med chans till förlängning därefter. 

Om dig
Vi söker dig som är en serviceminded, prestigelös och stresstålig person. Du är självgående och har lätt för att ta dig an och sätta dig in i nya arbetsuppgifter och rutiner. För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du har B-körkort. Viktigt för tjänsten är också att du vill arbeta i en fysisk roll där du röra på dig i arbetet.

Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.

Om Sodexo
Sodexo erbjuder ett varierat utbud av servicetjänster till organisationer inom privat och offentlig sektor. Vår hållbarhetsplan är integrerad i våra tjänster som omfattar måltider, arbetsplats- och integrerade fastighetstjänster, förmåns-, betal- och hushållsnära tjänster. Vår mission är att bidra till ökad livskvalitet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Caroline Berggren via [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Internservicemedarbetare, Interndistribution, Posthantering, Service, Lund, Globalt, Adecco, Körkort Visa mindre

Internservicemedarbetare till globalt företag i Lund

Ansök    Feb 22    Adecco Sweden AB    Kontorsbiträde
Är du en social och serviceinriktad person? Tycker du om ett högt arbetstempo och fysiskt krävande arbetsuppgifter? Är du tillgänglig omgående? Då har Adecco uppdraget för dig! Om jobbet Vår kund är ett ledande företag inom förpackningsindustrin som har en av sina större kontor i Lund. Till deras interna distributionsavdelning söker vi dig som vill arbeta med internservice. Dina arbetsuppgifter är varierande med fokus på posthantering samt utdelning av ca... Visa mer
Är du en social och serviceinriktad person? Tycker du om ett högt arbetstempo och fysiskt krävande arbetsuppgifter? Är du tillgänglig omgående? Då har Adecco uppdraget för dig!

Om jobbet
Vår kund är ett ledande företag inom förpackningsindustrin som har en av sina större kontor i Lund. Till deras interna distributionsavdelning söker vi dig som vill arbeta med internservice. Dina arbetsuppgifter är varierande med fokus på posthantering samt utdelning av cateringbeställningar och kontorsmaterial. Din uppgift är att bidra med god service och underlätta vardagen för personalen i verksamheten. Arbetet är fysiskt krävande och innefattar en del tunga lyft och mycket rörelse i vardagen. Observera att detta inte är en administrativ tjänst. 

Arbetstiden är förlag månad till fredag 07.30-16.30. Tjänsten som Internservicemedarbetare är ett konsultuppdrag med start omgående efter överenskommelse och kommer till en början att pågå till årsskiftet med chans till förlängning därefter. 

Om dig
Vi söker dig som är en serviceminded, prestigelös och stresstålig person. Du är självgående och har lätt för att ta dig an och sätta dig in i nya arbetsuppgifter och rutiner. För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du har B-körkort. Viktigt för tjänsten är också att du vill arbeta i en fysisk roll där du röra på dig i arbetet.

Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Matilda Nilsson via [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Internservicemedarbetare, Interndistribution, Posthantering, Service, Lund, Globalt, Adecco, Körkort Visa mindre

Säljsupporter/ backoffice medarbetare på 50% sökes till Givaudan

Ansök    Jan 3    StudentConsulting    Kontorsbiträde
Är du driven, nyfiken och ordningsam? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom säljsupport/backoffice? Vill arbeta på ett innovativt, världsledande smak och doftföretag? Då har vi tjänsten för dig! Student Consulting söker just nu för Givaudans räkning en administrativ säljsupporter/ backoffice medarbetare till deras kontor i Malmö. Givaudan är ett världsledande smak och doftföretag som tillsammans med sina kunder inom mat, dryck, konsumtionsvaru- oc... Visa mer
Är du driven, nyfiken och ordningsam? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom säljsupport/backoffice? Vill arbeta på ett innovativt, världsledande smak och doftföretag? Då har vi tjänsten för dig!

Student Consulting söker just nu för Givaudans räkning en administrativ säljsupporter/ backoffice medarbetare till deras kontor i Malmö. Givaudan är ett världsledande smak och doftföretag som tillsammans med sina kunder inom mat, dryck, konsumtionsvaru- och parfymbranschen skapar smaker och dofter i syfte att förhöja sinnesupplevelsen.

I tjänsten som administrativ säljsupporter/ backoffice medarbetare hos Givaudan kommer du i huvudsak ansvara för tre kärnområden:
• Administrativa kontorsuppgifter: så som att planera och dokumentera möten, koordinera logistiska arrangemang (så som bokning av hotell och transport), utföra arkivering och beställa kontorsmaterial
• Kommunikation: så som att besvara rutinmässiga förfrågningar från kunder och besökare, ta emot och dirigera inkommande samtal
• Rapportering: så som att samla in och analysera data, förbereda rapporter, revidera och föreslå förbättringar av processer och journalföringssystem

Du kommer arbeta på en internationell arbetsplats med fokus på innovation och kreativitet på ett toppmodernt kontor i Hyllie. Du kommer bli en del av ett samansvetsat team bestående av säljsupporters/ backoffice medarbetare och Key Account Managers. Tjänsten är på 50% och sträcker sig ett år fram med start i början av januari. Du kommer vara anställd av Student Consulting och uthyrd till Givaudan.

Din profil
* Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i en administrativ supportroll
* Tidigare erfarenhet inom försäljning är meriterande men inget krav
* Som person är du driven, nyfiken, ordningsam och utstrålar en positiv energi
* Du är en kommunikativ problemlösare med med en ”can do” mentalitet
* Du talar och skriver flytande engelska
* Du har goda kunskaper i Officepaketet

Vi arbetar med löpande intervjuer och urval, välkomen med din ansökan!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se Visa mindre

Kontorsassistent

Ansök    Maj 29    Telescope Services AB    Kontorsbiträde
 Telescope växer och vi behöver förstärka med en kontorsassistent.Vi är ett konsultbolag i Lund som rekryterar ingenjörer från hela världen och ser till att allt är klart då de flyttar till Sverige.Vår HR administratör Danijela behöver nu en stabil ”side-kick” som kan hjälpa henne.Arbetet innebär att kommunicera med våra anställda, leta och kontraktera boende över hela Sverige samt att vara delaktig i att ge full support för våra anställda när de flyttar t... Visa mer
 Telescope växer och vi behöver förstärka med en kontorsassistent.Vi är ett konsultbolag i Lund som rekryterar ingenjörer från hela världen och ser till att allt är klart då de flyttar till Sverige.Vår HR administratör Danijela behöver nu en stabil ”side-kick” som kan hjälpa henne.Arbetet innebär att kommunicera med våra anställda, leta och kontraktera boende över hela Sverige samt att vara delaktig i att ge full support för våra anställda när de flyttar till Sverige. Anställningen är timbaserad och beror mycket på beläggningen. Är du student eller har flexibilitet i livet kan detta vara det perfekta jobbet. Under semestertider kan det mycket väl bli heltid under vissa veckor.Du bör vara permanent bosatt i Lund/Malmö området.Som person är du social, kommunikativ, flexibel och har lätt att hantera människor. Du pratar och skriver flytande på svenska och engelska. Körkort är ett krav. Visa mindre

Internservicemedarbetare till globalt företag i Lund

Ansök    Apr 2    Adecco Sweden AB    Kontorsbiträde
Är du en social och serviceinriktad person? Vill du arbeta på ett multinationellt företag med intern distribution? Är du tillgänglig omgående? Då har Adecco uppdraget för dig! Om tjänsten Vår kund är ett ledande företag inom förpackningsindustrin som har en av sina större fabriker i Lund. Till deras interna distributionsavdelning söker vi dig som vill arbeta med internservice. Dina arbetsuppgifter är varierande med fokus på posthantering samt utdelning a... Visa mer
Är du en social och serviceinriktad person? Vill du arbeta på ett multinationellt företag med intern distribution? Är du tillgänglig omgående? Då har Adecco uppdraget för dig!

Om tjänsten
Vår kund är ett ledande företag inom förpackningsindustrin som har en av sina större fabriker i Lund. Till deras interna distributionsavdelning söker vi dig som vill arbeta med internservice. Dina arbetsuppgifter är varierande med fokus på posthantering samt utdelning av cateringbeställningar och kontorsmaterial. Din uppgift är att bidra med god service och underlätta vardagen för personalen i verksamheten. Arbetet är förlagt till dagtid måndag till fredag med start omgående. Arbetsuppgifterna kan komma att utökas i framtiden.

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av en liknande arbetsroll och är tillgänglig omgående. Som person är du serviceminded, noggrann och strukturerad. Du är självgående och har lätt för att ta dig an och sätta dig in i nya arbetsuppgifter och rutiner. För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du har B-körkort.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet!

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som internservicemedarbetare är ett konsultuppdrag med start omgående. Till att börja med är uppdraget på 6 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
• Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

• Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

• Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Lisa Mellgård via 073 684 70 43 alternativt [email protected].

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Internservicemedarbetare, Lund, förpackningsindustrin, service, Adecco Visa mindre