Lediga jobb Cupmanager i Lund Filial i Lund

Se alla lediga jobb från Cupmanager i Lund Filial i Lund. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Lund som finns inom det yrket.

Fullstackutvecklare till växande sportstech-bolag

Invite Sports bygger de bästa lösningarna för idrottsturneringar och events. Hos oss får du möjlighet att ta idéer till verklighet och lösa problem för riktiga människor. Som ett litet team har vi minimalt med byråkrati och är pragmatiska med tekniska lösningar. Med hjälp av vårt system Cup Manager organiseras 194 000 matcher mellan över 88 000 lag varje år i Nordens största och bästa turneringar för barn och ungdomar. Nu behöver vi bli fler för att bygga ... Visa mer
Invite Sports bygger de bästa lösningarna för idrottsturneringar och events. Hos oss får du möjlighet att ta idéer till verklighet och lösa problem för riktiga människor. Som ett litet team har vi minimalt med byråkrati och är pragmatiska med tekniska lösningar.
Med hjälp av vårt system Cup Manager organiseras 194 000 matcher mellan över 88 000 lag varje år i Nordens största och bästa turneringar för barn och ungdomar. Nu behöver vi bli fler för att bygga mer!


Om Cup Manager
Cup Manager används för att administrera allt kring en idrottsturnering. Det består dels av ett verktyg för administratörer i form av ett desktop-program som vi arbetar med att göra webbaserat. Mot lagen som deltar finns ett webbaserat system för att anmäla sig, betala, redigera sin anmälan och boka övernattning.
Det inkluderar även ett eget hemsidesystem för våra kunder som integrerar med Cup Manager-systemet. Som en del av hemsidan har vi även resultatsidor där besökarna kan följa alla matcher.
Vi erbjuder också både hårdvara och mobilappar för resultatrapportering, samt white-label appar för turneringarnas besökare.
I tillägg gör vi också en portal för att hitta turneringar, CupInvite.com


Om utvecklingsteamet på Invite Sports
Vi är ett litet team som arbetar med att utveckla våra system Cup Manager och Superinvite. All utveckling sker inhouse på plats i Lund. Vi arbetar nära kunden och har snabba processer som gör att man ser resultatet av sitt arbete ibland redan samma dag. Eftersom halva ägargruppen sitter i utvecklingsteamet är beslutsvägarna väldigt korta.
På kontoret sitter även vår supportavdelning som vi är i nära dialog med.


Vår teknikstack
Postgre med en hel del procedurer och triggrar.
Java-backend
Jetty som webserver, Jersey/JAX:RS för API:er
XSL:FO/XSLT för utskrifter
Constraint programmering för schemaläggning och annat
Velocity templates för server-side generering
Egenbyggd databas-replikering
Java-desktop-klient byggd med SWT/JFace
Hosting på egna VPS:er med Ubuntu
Haproxy för lastbalansering
Squid som reverse-proxy på webservrar
Eget system för deployments
Jenkins som byggserver
GitHub för versionshantering
React+TS för all nyutveckling på frontend
Egenbyggt ramverk för data fetching
AngularJS (1.x) / Ionic som legacy-ramverk för vissa saker

Våra system fungerar som navet i turneringarnas och föreningarnas verksamhet, och integrerar därför mot flera andra system. Till exempel betalningslösning (Stripe), livestreaming med AI-kameror (SolidSport), bokföringsystem och Google Play/Appstore.


Huvudsakliga arbetsuppgifter
Självständigt utveckla små vertikala lösningar som löser ett specifikt problem som skär genom hela vår teknikstack
I grupp bygga nya produkter/lösningar i lite längre projekt
Ansvara för felsökning och buggfixning av de funktioner man utvecklar
Delta i diskussioner om teknikval, arkitektur, algoritmer

Vi söker någon som kan se helheten från databas till backend till frontend. En del av arbetet innebär också att felsöka och förbättra legacy-kod.


För att passa hos oss
Vi är ett socialt gäng som har en hel del kul på arbetet. Vi trivs bäst med att jobba tillsammans på kontoret och hoppas att du också gör det. Här har vi en kreativ miljö där vi tillsammans diskuterar, brainstormar och löser problem som uppstår. Men behöver du jobba hemifrån någon gång ibland så går det självklart bra.
Du känner dig bekväm med att självständigt kunna ta en funktion i mål, med allt från eventuella databasförändringar, anpassning av API samt implementering i frontend.
Du trivs med arbete som fokuserar på slutprodukten och kunden, framför tydliga formella strukturer och metodologier. Vi gör inga* estimat. Ingen backlog. Ingen JIRA. Ingen* byråkrati och inga* möten. Vi vill inte störa dig när du programmerar.
* Eller ja, så lite som möjligt.
Du är bekväm med och gillar att jobba med
Java
HTML, CSS, Javascript
React och Typescript
Att bygga och använda REST/JSON API:er.

Du har flera års erfarenhet av systemutveckling med ovanstående.
Hos oss kommer du också stöta på
Postgre
Linux, konfigurationsfiler, basic kommandon
AngularJS (1.x)

Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift


Detta kan vi erbjuda
Minimalt med byråkrati och möten som äter din tid och energi.
Enskilt kontor eller gemensamt, om man vill.
Möjlighet till inflytande över produkt och teknik.
Stabilt och lönsamt företag utan riskkapital.
Work-life balance - Vi vill träffa dig på kontoret, men vi kommer inte kräva att du jobbar kvällar/helger och vi är avslappnade med om du måste på läkarbesök, har sjuka barn eller något annat viktigt.
Tid och pengar till kompetensutveckling.
Nära till kunder, det du gör används av många!
Fräscha kontorslokaler med parkering och närhet till buss och spårvagn.
Ett mysigt café strax utanför entrédörren och två riktigt bra lunchrestauranger på nära avstånd.



Förmåner
Friskvårdsbidrag - Upp till 5000 kronor kan du spendera på golf, gym, padel, klättring - eller vad du gillar att göra för att främja hälsan.
Afterwork - En gång i månaden försöker vi bjuda på afterwork. Det kan bli middag, quiz eller någon annan rolig aktivitet.
Eget rum - Om du vill får du ett eget rum på kontoret så att du kan stänga om dig.
Fruktkorg - Varje måndag får vi en korg levererad med färsk frukt så att du får i dig lite extra vitaminer.
Årlig kundkonferens - Varje år samlar vi våra kunder på en konferens för att dela erfarenheter med varandra, och oss. Här får du möjlighet att direkt träffa de du hjälpt under året.
Finkaffe - Sandby Kafferosteri är vår leverantör av kaffe. Vi vågar nästan säga att vi brygger stans bästa kontorskaffe i vår Moccamaster.
Ta med hunden - Har du hund? Då behöver du inte tänka på hunddagis, pensionat, etc. Ta med den hit! Hundar finns här från och till.


Om Invite Sports
Invite Sports är ett spännande företag med stora tillväxtambitioner. Vi har avdelningar i Oslo och Lund med kunder runt om i världen.
Vi är självfinansierade och lönsamma och har inte tagit in riskkapital. Vi tycker det är viktigt eftersom vi drivs av att göra våra produkter bättre och genom det växa på ett sunt och hållbart sätt. Visa mindre

Självständig kundservice-medarbetare till växande sportbolag

Invite är inne i en expansiv period och söker därför efter en engagerad och serviceinriktad medarbetare som i första hand skall arbeta heltid med kundhantering och support till nya och existerande kunder. Om Invite Invite är ett spännande företag med stora tillväxtambitioner. Vi har avdelningar i Oslo och Lund med kunder runt om i världen. I produktportföljen finns bland annat Cup Manager och Superinvite - verktyg som hanterar registreringar, betalningar o... Visa mer
Invite är inne i en expansiv period och söker därför efter en engagerad och serviceinriktad medarbetare som i första hand skall arbeta heltid med kundhantering och support till nya och existerande kunder.
Om Invite
Invite är ett spännande företag med stora tillväxtambitioner. Vi har avdelningar i Oslo och Lund med kunder runt om i världen. I produktportföljen finns bland annat Cup Manager och Superinvite - verktyg som hanterar registreringar, betalningar och rapportering till idrottsrörelsens olika behov.
Cup Manager används av nästan tusen idrottsturneringar i Sverige, Norge, Danmark och resten av världen för att administrera allt från anmälningar till spelschema och resultat. Superinvite är en ledande lösning i Norge för att samla in avgifter för t.ex. träningar och fotbollsläger.
Om supporten på Invite
Vi har en mycket hög ambitionsnivå när det gäller vår support. Vi svarar inte bara på frågor enligt ett manus utan har också en rådgivande roll för våra kunder. Det handlar om att förstå kundens önskemål och behov, och omvandla det till en passande konfiguration i systemet eller att rekommendera en bra arbetsprocess. De flesta av våra kunder känner vi vid namn och vi tror att goda relationer leder till förtroende och bra affärer.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Ge first line-support på telefon, chatt och e-post.
Hålla bokade videomöten med kunder för mer ingående rådgivning, problemlösning och hjälp, exempelvis vid schemaläggning av turneringen.
Hålla videomöten med potentiella kunder för att visa upp systemen.
Aktiv uppföljning av turneringar under deras livscykel - anmälan, spelschema, genomförande, som exempel.



Vi söker efter dig som är självständig, organiserad, noggrann och engagerad. Du är serviceminded och har en förmåga att sätta dig in i kundens situation. Du är en god kommunikatör som kan få fram ditt budskap på ett effektivt sätt och bli förstådd av mottagaren.
Du tycker precis som vi att styrkan ligger i detaljerna och har förmågan och viljan att göra det där lilla extra i varje kundkommunikation. Du är duktig på att fånga upp, dokumentera och strukturera den feedback du får i din kontakt med kunderna.
Vi arbetar med frihet under ansvar, så du ska trivas med att fatta egna beslut och ta egna initiativ i din arbetsdag.
För att passa hos oss tror vi att du
Har några års erfarenhet av arbete med kunder eller service sedan tidigare.
Älskar att arbeta med människor och tycker det är roligt att leverera god service.
Är bekväm med att arbeta i olika IT-system.
Trivs i en miljö under förändring där du själv kan påverka riktningar och rutiner.
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Du har förmåga att kunna läsa och förstå danska och gärna spanska.
Tar egna initiativ för att utvecklas och lära dig mer.



Detta kan vi erbjuda
Ung och dynamisk miljö.
Utvecklingsmöjligheter.
En vardag där vi tänker utanför boxen.
Frihet under ansvar.
Spännande och varierande arbetsuppgifter.
Fräscha kontorslokaler med parkering och närhet till buss och spårvagn.
Ett mysigt café strax utanför entrédörren och två riktigt bra lunchrestauranger på nära avstånd.
Efter upplärningsperiod finns det möjlighet att delvis arbeta hemifrån. På måndagar träffas vi alla på kontoret.
Trygg och fast anställning på ett företag med solid ekonomi. Visa mindre

Självständig kundservice-medarbetare till växande sportbolag

Annonsen finns också på: https://invitesport.com/customer-service-worker Vi är inne i en expansiv period och söker därför efter en engagerad och serviceinriktad medarbetare som i första hand skall arbeta heltid med kundhantering och support till nya och existerande kunder i våra system Cup Manager och Superinvite. Cup Manager används av nästan tusen idrottsturneringar i Sverige, Norge, Danmark och resten av världen för att administrera allt från anmälninga... Visa mer
Annonsen finns också på: https://invitesport.com/customer-service-worker
Vi är inne i en expansiv period och söker därför efter en engagerad och serviceinriktad medarbetare som i första hand skall arbeta heltid med kundhantering och support till nya och existerande kunder i våra system Cup Manager och Superinvite.
Cup Manager används av nästan tusen idrottsturneringar i Sverige, Norge, Danmark och resten av världen för att administrera allt från anmälningar till spelschema och resultat. Superinvite är en ledande lösning i Norge för att samla in avgifter för t.ex. träningar och fotbollsläger.
Vi har en mycket hög ambitionsnivå när det gäller vår support. Vi svarar inte bara på frågor enligt ett manus utan har också en rådgivande roll för våra kunder. Det handlar om att förstå kundens önskemål och behov, och omvandla det till en passande konfiguration i systemet eller att rekommendera en bra arbetsprocess. De flesta av våra kunder känner vi vid namn och vi tror att goda relationer leder till förtroende och bra affärer.


Huvudsakliga arbetsuppgifter
Ge first line-support på telefon, chatt och e-post.
Hålla bokade videomöten med kunder för mer ingående rådgivning, problemlösning och hjälp, exempelvis vid schemaläggning av turneringen.
Hålla videomöten med potentiella kunder för att visa upp systemen.
Aktiv uppföljning av turneringar under deras livscykel - anmälan, spelschema, genomförande, som exempel.
I denna roll ingår även viss hantering av våra sociala medier-konton.

Vi söker efter dig som är självständig, organiserad, noggrann och engagerad. Du är serviceminded och har en förmåga att sätta dig in i kundens situation. Du är en god kommunikatör som kan få fram ditt budskap på ett effektivt sätt och bli förstådd av mottagaren.
Du tycker precis som vi att styrkan ligger i detaljerna och har förmågan och viljan att göra det där lilla extra i varje kundkommunikation. Du är duktig på att fånga upp, dokumentera och strukturera den feedback du får i din kontakt med kunderna.
Vi arbetar med frihet under ansvar, så du ska trivas med att fatta egna beslut och ta egna initiativ i din arbetsdag.


För att passa hos oss tror vi att du
Har några års erfarenhet av arbete med kunder eller service sedan tidigare.
Älskar att arbeta med människor och tycker det är roligt att leverera god service.
Är bekväm med att arbeta i olika IT-system.
Trivs i en miljö under förändring där du själv kan påverka riktningar och rutiner.
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Du har förmåga att kunna läsa och förstå danska och gärna tyska.
Har erfarenhet av och kanske utbildning i att hantera sociala medier.
Tar egna initiativ för att utvecklas och lära dig mer.





Detta kan vi erbjuda
Ung och dynamisk miljö.
Utvecklingsmöjligheter.
En vardag där vi tänker utanför boxen.
Frihet under ansvar.
Spännande och varierande arbetsuppgifter.
Fräscha kontorslokaler med parkering och närhet till buss och spårvagn.
Ett mysigt café strax utanför entrédörren och två riktigt bra lunchrestauranger på nära avstånd.
Efter upplärningsperiod finns det möjlighet att delvis arbeta hemifrån. På måndagar träffas vi alla på kontoret.
Trygg och fast anställning på ett företag med solid ekonomi. Visa mindre

Country Sales Manager Sverige till växande sportbolag

Invite Sports söker en entreprenör som vill öka kunskapen omkring Cup Manager och Superinvite i Sverige. Vi har redan en solid kundbas, som vi tror kan bli större med en duktig relationssäljare på plats! Utbudet på turneringar och klubbar i Sverige är stort och vi ser stora möjligheter till att ta fler marknadsandelar med våra produkter. I tjänsten som Country Sales Manager rapporterar du primärt till vår försäljningschef, men har också nära samarbete med ... Visa mer
Invite Sports söker en entreprenör som vill öka kunskapen omkring Cup Manager och Superinvite i Sverige. Vi har redan en solid kundbas, som vi tror kan bli större med en duktig relationssäljare på plats! Utbudet på turneringar och klubbar i Sverige är stort och vi ser stora möjligheter till att ta fler marknadsandelar med våra produkter.
I tjänsten som Country Sales Manager rapporterar du primärt till vår försäljningschef, men har också nära samarbete med kundsupport-avdelningen.
Du arbetar antingen hemifrån eller från kontoret i Lund där vi har ljusa och fräscha lokaler. Här kan du träffa kollegor, spela en match fussball eller stänga dörren om dig och fokusera. Vi tror att ett par dagar på plats i Lund i början hjälper dig att komma igång även om du sedan kan arbeta varifrån du vill, då du kommer att arbeta med kunder i hela Sverige med fokus på digitala möten.
Om dig
Som person är du en säljare ut i fingerspetsarna, du älskar att prata med människor. Du triggas av resultat och söker alltid lösningar i alla situationer. Du är en relationsbyggare som är intresserad av att lära känna dina kunder och deras vardag. Du tar initiativ och är självgående.
Vi ser gärna att du arbetat med försäljning tidigare. Har du dessutom erfarenhet av föreningar och/eller turneringar, är det ett stort plus. Du har fokus på detaljer och vet att det lönar sig att ha is i magen.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Försäljning och marknadsföring av Invites produkter med primärt fokus på Cup Manager och Superinvite.
Merförsäljning på existerande kunder.
Nyförsäljning på kunder i hela Sverige.



Vi erbjuder dig
En attraktiv provisionslösning
Fast grundlön efter överenskommelse.
Mobil och abonnemang.
Frihet under ansvar.
Möjligheter att utvecklas och avancera i företaget.
En arbetsgivare där vägen till beslut är kort och ingenting är omöjligt.



Läs mer om tjänsten på vår sida: https://invitesport.com/country-sales-manager Visa mindre

Självständig kundservice-medarbetare till växande sportbolag

Invite är inne i en expansiv period och söker därför efter en engagerad och serviceinriktad medarbetare som i första hand skall arbeta heltid med kundhantering och support till nya och existerande kunder. Om Invite Invite är ett spännande företag med stora tillväxtambitioner. Vi har avdelningar i Oslo och Lund med kunder runt om i världen. I produktportföljen finns bland annat Cup Manager och Superinvite - verktyg som hanterar registreringar, betalningar o... Visa mer
Invite är inne i en expansiv period och söker därför efter en engagerad och serviceinriktad medarbetare som i första hand skall arbeta heltid med kundhantering och support till nya och existerande kunder.
Om Invite
Invite är ett spännande företag med stora tillväxtambitioner. Vi har avdelningar i Oslo och Lund med kunder runt om i världen. I produktportföljen finns bland annat Cup Manager och Superinvite - verktyg som hanterar registreringar, betalningar och rapportering till idrottsrörelsens olika behov.
Cup Manager används av nästan tusen idrottsturneringar i Sverige, Norge, Danmark och resten av världen för att administrera allt från anmälningar till spelschema och resultat. Superinvite är en ledande lösning i Norge för att samla in avgifter för t.ex. träningar och fotbollsläger.
Om supporten på Invite
Vi har en mycket hög ambitionsnivå när det gäller vår support. Vi svarar inte bara på frågor enligt ett manus utan har också en rådgivande roll för våra kunder. Det handlar om att förstå kundens önskemål och behov, och omvandla det till en passande konfiguration i systemet eller att rekommendera en bra arbetsprocess. De flesta av våra kunder känner vi vid namn och vi tror att goda relationer leder till förtroende och bra affärer.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Ge first line-support på telefon, chatt och e-post.
Hålla bokade videomöten med kunder för mer ingående rådgivning, problemlösning och hjälp, exempelvis vid schemaläggning av turneringen.
Hålla videomöten med potentiella kunder för att visa upp systemen.
Aktiv uppföljning av turneringar under deras livscykel - anmälan, spelschema, genomförande, som exempel.



Vi söker efter dig som är självständig, organiserad, noggrann och engagerad. Du är serviceminded och har en förmåga att sätta dig in i kundens situation. Du är en god kommunikatör som kan få fram ditt budskap på ett effektivt sätt och bli förstådd av mottagaren.
Du tycker precis som vi att styrkan ligger i detaljerna och har förmågan och viljan att göra det där lilla extra i varje kundkommunikation. Du är duktig på att fånga upp, dokumentera och strukturera den feedback du får i din kontakt med kunderna.
Vi arbetar med frihet under ansvar, så du ska trivas med att fatta egna beslut och ta egna initiativ i din arbetsdag.
För att passa hos oss tror vi att du
Har några års erfarenhet av arbete med kunder eller service sedan tidigare.
Älskar att arbeta med människor och tycker det är roligt att leverera god service.
Är bekväm med att arbeta i olika IT-system.
Trivs i en miljö under förändring där du själv kan påverka riktningar och rutiner.
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Du har förmåga att kunna läsa och förstå danska och gärna spanska.
Tar egna initiativ för att utvecklas och lära dig mer.



Detta kan vi erbjuda
Ung och dynamisk miljö.
Utvecklingsmöjligheter.
En vardag där vi tänker utanför boxen.
Frihet under ansvar.
Spännande och varierande arbetsuppgifter.
Fräscha kontorslokaler med parkering och närhet till buss och spårvagn.
Ett mysigt café strax utanför entrédörren och två riktigt bra lunchrestauranger på nära avstånd.
Efter upplärningsperiod finns det möjlighet att delvis arbeta hemifrån. På måndagar träffas vi alla på kontoret.
Trygg och fast anställning på ett företag med solid ekonomi. Visa mindre

Självständig kundservicemedarbetare till vår support

Invite är inne i en expansiv period och söker därför efter en engagerad och serviceinriktad medarbetare som i första hand skall arbeta heltid med kundhantering och support till nya och existerande kunder. Om Invite Invite består av flera dotterbolag, om du vill fördjupa dig inom Invite, gå till invitesport.com där du kan hitta sammanfattad information. Alternativt gå direkt till våra specifika hemsidor; superinvite.com, cupmanager.net, visualfunding.com oc... Visa mer
Invite är inne i en expansiv period och söker därför efter en engagerad och serviceinriktad medarbetare som i första hand skall arbeta heltid med kundhantering och support till nya och existerande kunder.
Om Invite
Invite består av flera dotterbolag, om du vill fördjupa dig inom Invite, gå till invitesport.com där du kan hitta sammanfattad information. Alternativt gå direkt till våra specifika hemsidor; superinvite.com, cupmanager.net, visualfunding.com och cupinvite.com
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Ge s.k. "first line-support" på telefon, chatt och e-post. Arbete med uppföljning och problemlösning åt våra kunder. Prioritering (triage) och dirigering av supportärenden till företagets olika specialister. Implementering, dvs upprättande och konfigurering) av nya kunder i våra olika system. Arbetet sker i huvudsak i supportsystemet Intercom samt företagets CRM.
Vi söker efter dig som är självständig, organiserad, noggrann och engagerad. Du är serviceminded och har en förmåga att sätta dig in i kundens situation. Du är en god kommunikatör som kan få fram ditt budskap på ett effektivt sätt och bli förstådd av mottagaren.
Du tycker precis som vi att styrkan ligger i detaljerna och har förmågan och viljan att göra det där lilla extra i varje kundkommunikation. Du är personen som tycker att kritik är något positivt, något man lär av och som leder till utveckling. Du är därför duktig på att fånga upp, dokumentera och strukturera den feedback du får i din kontakt med kunderna.
För att passa hos oss tror vi att du:
Har arbetat minst något eller några år efter avslutad skolgång (utöver detta ser vi gärna sökande i alla åldrar).
Har erfarenhet av arbete med kunder eller service sedan tidigare.
Älskar att jobba med människor och tycker det är roligt att leverera god service.
Är bekväm med att arbeta i olika IT-system.
Trivs i en miljö under förändring där du själv kan påverka riktningar och rutiner.
Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Du har förmåga att kunna läsa och förstå danska och gärna tyska.

Invite AS är ett ungt och dynamiskt IT-företag med stora tillväxtambitioner. Vi har avdelningar i Oslo och i Lund och kunder i flera världsdelar. I produktportföljen finns bland annat Cup Manager och Superinvite - alla verktyg som hanterar registreringar, betalningar och rapportering till idrottsrörelsens olika behov.
Vad vi kan erbjuda:
Ung och dynamisk miljö
Utvecklingsmöjligheter
Spännande och varierande arbetsuppgifter
Trygg och fast anställning på ett företag med solid ekonomi

Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% med placering på vårt kontor vid Mobilvägen 10 i Lund. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse.
Vid frågor, kontakta [email protected] Visa mindre