Lediga jobb The Place AB i Lund

Se alla lediga jobb från The Place AB i Lund. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Lund som finns inom det yrket.

Kundservicemedarbetare

Ansök    Jan 29    The Place AB    Kundtjänstmedarbetare
Om uppdraget Vi söker nu efter en engagerad kundservicemedarbetare till vår fina kund i Lund. Här kommer du att bli endel av ett härligt team och du kommer att hantera inkommande samtal, e-post och chatt där du hjälper kunder med deras frågor och behov. Utöver detta ingår även enklare administrativa uppgifter såsom registrering och hantering av listor. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har en stark känsla för service, god kommunikativ förmåga o... Visa mer
Om uppdraget
Vi söker nu efter en engagerad kundservicemedarbetare till vår fina kund i Lund. Här kommer du att bli endel av ett härligt team och du kommer att hantera inkommande samtal, e-post och chatt där du hjälper kunder med deras frågor och behov. Utöver detta ingår även enklare administrativa uppgifter såsom registrering och hantering av listor.
För att lyckas i rollen är det viktigt att du har en stark känsla för service, god kommunikativ förmåga och lätt för att lära dig nya system. Du kommer att arbeta med att ge professionellt stöd och vägledning, samtidigt som du håller dig uppdaterad om företagets produkter och tjänster.
Branschen är i ständig utveckling, och vi söker därför dig som är stresstålig, anpassningsbar och gillar förändring. Önskat startdatum: 1a Mars 2025
Kvalifikationer
Erfarenhet av kundservice eller annat arbete med kundkontakt.
Goda systemkunskaper
Flytande i både svenska och engelska, i både skrift och tal

Meriterande
Erfarenhet från energibranschen eller teknisk support där komplexa samtal förekommer.

Mer kring tjänsten
Detta är ett konsultuppdrag med start 1a mars 2025 (start kan eventuellt ske tidigare) till och med 1a september 2025. Du blir anställd via oss på The Place och det finns en eventuell chans till förlängning eller övertag från kundföretaget.
Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag, då urval sker löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid. Visa mindre

Kundservicemedarbetare till Lund

Ansök    Feb 5    The Place AB    Kundtjänstmedarbetare
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare. Om rollen Vi letar efter två engagerade kundservicemederbetare till ... Visa mer
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Om rollen

Vi letar efter två engagerade kundservicemederbetare till vår kund i Lund. I rollen som kundservicemedarbetare kommer du att hantera inkommande samtal, mejl och chatt. Dessutom kommer du ta hand om enkla administrativa uppgifter såsom registrering av listor. Du kommer även arbeta i fler olika system där du kommer vara uppdaterad kring företagets utbud som produkter och tjänster. I uppdraget kommer också få bidra till att utveckla kundservicefunktionen. 

Vår kund är ett företag inom energibranschen, där värdeorden är mod, ansvar och engagemang och dessa är vägledande i arbetet.

Kvalifikationer:

• Tidigare erfarenhet av kundservice eller annat kundbemötande
• Goda systemkunskaper
• Goda kunskaper i svenska och engelska

Meriterande:

• Tidigare erfarenhet inom energibranschen eller annan teknisk support

Personliga egenskaper:

För att trivas i rollen söker vi dig som har en positiv inställning och älskar att hjälpa andra människor. Du trivs att ha ansvar och gillar att lösa problem. Vidare är du duktig på att samarbeta med andra och drivs att av ge bästa möjliga service. 

Låter det som något för dig? Vänta inte, skicka in din ansökan och låt oss ta nästa steg tillsammans!

Om tjänsten:

Tidsperiod: 18 februari till 16 augusti med mycket goda chanser till förlängning
Omfattning: Heltid, 40 tim/veckan.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid. Visa mindre

Interim Operations Manager till ALD i Lund

Ansök    Jun 28    The Place AB    Regionchef, butik
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Tjänsten I rollen som Interims Operations Manager ha... Visa mer
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Tjänsten

I rollen som Interims Operations Manager har du en viktig uppgift. Vi söker dig som är en trygg ledare och som gärna har några års erfarenhet från bilbranschen. Det här är ett konsultuppdrag på 4 månader först och främst men det finns mycket goda möjligheter att stanna kvar i bolaget.
Som Operations Director ansvarar du för ett tekniskt team samt operations support och försäkring. Du driver och utvecklar ditt team som består av 17 personer. Du ser till att teammedlemmarna agerar enligt den policy och strukturer som ni satt upp tillsammans. En viktig faktor är att ni tillsammans jobbar med att förbättra ALD:s kundnöjdhet. Du finns som stöd för dem under arbetets gång och ser till så att de har alla verktyg de behöver för att nå uppsatta mål både i det dagliga arbetet och mot de mer långsiktiga och strategiska målen. Några av de arbetsuppgifter som ingår i tjänsten förutom det:

• Öka NPS inom underhåll och försäkring
• Stärka kostnadskontrollen och förbättra underhålls- och försäkringsmarginalen
• Styra, leda och coacha teamet så ni tillsammans når era mål.
• Sätta båda operativa och strategiska mål både för individen och för hela teamet.
• Ha god överblick över KPI:er och se till så att ni har en tydlig handlingsplan för avvikelser.
• Rekrytering av ny personal samt on- och offboarding
• Jobba proaktivt med arbetsmiljön för de anställda
• Planering och schemaläggning av personal
• Förbered och genomför årlig lönediskussion enligt ALD: s principer

Kvalifikationer

För den här rollen söker vi dig som stämmer in på följande bakgrund

• Avslutad gymnasial bakgrund och gärna en vidareutbildning inom relevant område
• Minst 5 års erfarenhet som ledare inom försäkrings- eller bilbranschen
• Mist 5 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Mycket god vana att jobba med analyser och KP:ier
• Tidigare erfarenhet av att ansvara och leda personal/medarbetare
• Flytande kunskaper i engelska och svenska i tal och skrift

Personligt
För den här rollen söker vi dig som är en positiv, inspirerande och motiverande ledare. Du driver förbättringar, är kvalitetsorienterad och har en analytisk inställning. Att vara ett lag är viktigt för dig och att tillsammans nå resultat och se till så att kunden alltid är nöjd. Du tar ansvar för ditt och dina kollegors jobb och driver på och jobbar med att hela tiden förbättra processer och tillvägagångssätt.

Känner du igen dig i beskrivningen? Då tycker jag du ska söka tjänsten redan idag.
Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas redan innan sista ansökningsdag.

Vi är ett av Sveriges ledande leasingföretag

ALD Automotive är ett av världens ledande leasingbolag och ett dotterbolag till den franska bankkoncernen Société Générale med nära 1,76 miljoner bilar och 6 600 medarbetare i 43 länder. Vi är specialiserade på fordonsleasing till företag och i vårt koncept ingår fullständig outsourcing av våra kunders hela bilparker. Vårt strategiarbete fokuserar på att få branschens nöjdaste kunder genom att leverera hållbara mobilitetslösningar. Genom att överlåta ansvaret för driften av bilparken till oss får våra kunder större frihet att koncentrera sig på att driva sin kärnverksamhet. ALD Automotive är märkesoberoende och finansierar alla märken. Läs gärna mer på www.aldautomotive.se

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Några förmåner som medarbetare hos The Place:

• En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
• Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
• Onboardingplan
• Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
• Friskvårdsbidrag
• Specialerbjudanden
• Mentorskap
• Nätverksträffar
• Kompetensutveckling

 

Nyckelord: Operations director, bilbranschen, chef, ledare, ALD, Lund Visa mindre

Master Data ansvarig sökes till Lund!

The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare. Our customer is a world leading food processing and packaging solutio... Visa mer
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Our customer is a world leading food processing and packaging solutions company This is a full-time consulting role starting November 1 and a year ahead.

In this role you will be supporting our clients Global Master Data Team regarding processes for purchased components.

From a global request tool, you will receive requests on creating material masters in SAP with given criteria. The team´s assignment is to choose the correct UNSPSC-class and classify materials with data such as dimensions, capacity, voltage, frequency, weight, etc.
This demands a high level of accuracy and a sense of detail and skills in searching information related to the components. This is mainly done via datasheets, homepages, and in some cases by phone to the suppliers.

Skills Requirements

• High level of technical understanding of food processing components
• Competence within the Master Data Management area
• Practical experience from global business IT system
• Excellent knowledge in Microsoft Office
• SAP

Soft skills

• Teamplayer
• Administrative and analytical skills
• Continuous improvement mindset

To fit for this assignment we belive you are a person with high interest and/or knowledge whitin different technical components. We belive you are looking for a longer assignment, where you will be an important part of Tetra Pak´s work with processes for purchased components.

This is a full-time consulting assignment 40h/w with working hours 8-17 on weekdays. You will be employed as a consultant through us at The Place.

Selection takes place continuously and the position may be filled before the application deadline.

The Place – Where happy work happens

Does this sound interesting and you still want to apply for the job? Good - you who manage to snag the spot also become part of The Place! As an employee at The Place, you are offered a skills network, mentoring and safe conditions. In The Place, you have a Worklife Partner who is interested in following and developing your working life over time.

 

Sökord: Lund, Master Data, SAP, The Place Visa mindre

Junior Operations Support till ALD i Lund

Ansök    Jun 7    The Place AB    Administrativ assistent
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. För ALD´s räkning söker vi en person till Operations ... Visa mer
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

För ALD´s räkning söker vi en person till Operations Support till kontoret i Lund. Du kommer arbeta i en bred och varierande roll där administration är ledordet. Det är därför viktigt att du är en administrativ stjärna som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang.

I din roll så arbetar du med support via mail till kunder/förare, administration kring inkommande fakturor avseende leasingavgifter, parkering, skatter mm. Samt arkivering av dessa. I teamet hjälps ni även åt med posthantering, utskick till utlandet samt övrig administration. I rollen kommer du få upplärning i nuvarande internt system, men då ALD genomgår ett systembyte så kommer även upplärning i det nya systemet ske.

Tjänsten är på heltid, måndag-fredag 08.00-17.00 och du kommer sitta på ALD´s kontor i Lund. Start 16 augusti och vikariatet löper på till och med 7 januari 2022. Du blir direktanställd av ALD.

Vem tror vi att du är?

För att snabbt komma in i rollen hos ALD, tror vi att du har följande bakgrund:

• Nyexaminerad från högskola eller universitet, alternativt något års arbetslivserfarenhet inom administration
• God datorkunskap och goda kunskaper i MS Office
• Har du ett tekniskt/bilintresse så är det mycket meriterande
• Svenska och engelska flytande i tal och skrift

Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du är en ödmjuk och driven teamspelare som lyssnar på både dina kollegor och kunder. Du klarar att arbeta i ett högt tempo och hantera flera olika uppgifter parallellt. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och tar stort ansvar. Vidare är du positiv till förändringar och kan hålla en hög motivationsnivå.

Vi är ett av Sveriges ledande leasingföretag

I snart 20 år har vi hjälpt svenska företag att hitta rätt leasingbil och rätt finansiella lösningar. ALD Automotive förvaltar mer än 1,5 miljon tjänstebilar för våra kunder över hela världen och närmare 26 000 av dem rullar på våra svenska vägar. Vårt internationella nätverk bidrar till vår gedigna bilkunskap och vår vana att jobba med miljöperspektivet kopplat till tjänstebilar. Främst är det dock det dagliga mötet med våra kunder som driver oss i vår utveckling.

The Place är Sveriges enda Worklife Partner

För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!

The Place är en rekryterings- och kompetenspartner som funnits över 30 år. Vi tar avstånd från den traditionella bemanningsbranschen där kortsiktiga lösningar och människor reducerade till siffor blivit norm. I oss får du en Worklife Partner, vare sig du är kandidat, medarbetare eller kund.

Nyckelord: Operations support, administration, kundservice, ALD, Lund Visa mindre

Webadministratör till kundföretag i Lund

Ansök    Nov 3    The Place AB    Administrativ assistent
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi har fått äran att för vår kunds räkning hitta dera... Visa mer
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Vi har fått äran att för vår kunds räkning hitta deras nya Webadministratör. I denna spännande roll kommer du att få hantera översättningsprocessen på kundens hemsida, och ladda upp redaktionellt innehåll till de olika språksidorna.

Du kommer även att proaktivt driva igenom förbättringar för översättningsprocessen, och ibland agera verktygsexpert för Adobes CMS-system. Därför passar detta för dig som är riktigt kommunikativ och driven.

Detta är ett konsultuppdrag på heltid, med start i januari, till vår kund i Lund!

Din bakgrund:

• Examen i systemvetenskap eller kommunikation, eller annan relaterad utbildning
• En bakgrund inom administration är att föredra!
• Mycket goda kommunikation- och organisationskunskaper

System som vi tror att du kan:

• Adobe-kunnig (eller annat CMS-system).
• Siteimprove
• Analytics (gärna Adobe)
• Translation system (gärna Clay Tablet)

Vem vi tror att du är som person:
Vi tror att du är en snabblärd person, och har ett stort driv. Du kan arbeta proaktivt, och är organiserad och noggrann. Vidare är du kommunikativ, och är bra på att dela med dig av information till andra.

PS. Du kommer att behöva ta med din egna dator!

 

 

The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Några förmåner som medarbetare hos The Place:

• En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
• Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
• Onboardingplan
• Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
• Friskvårdsbidrag
• Specialerbjudanden
• Mentorskap
• Nätverksträffar
• Kompetensutveckling Visa mindre

Junior Operations Support till ALD i Lund

Ansök    Feb 17    The Place AB    Administrativ assistent
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. För ALD´s räkning söker vi två personer till Operatio... Visa mer
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

För ALD´s räkning söker vi två personer till Operations Support till kontoret i Lund. Du kommer arbeta i en bred och varierande roll där administration är ledordet. Det är därför viktigt att du är en administrativ stjärna som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang.

I din roll så arbetar du med support via mail till kunder/förare, administration kring inkommande fakturor avseende leasingavgifter, parkering, skatter mm. Samt arkivering av dessa. I teamet hjälps ni även åt med posthantering, utskick till utlandet samt övrig administration. I rollen kommer du få upplärning i nuvarande internt system, men då ALD genomgår ett systembyte så kommer även upplärning i det nya systemet ske under vår/sommar.

Tjänsten är på heltid, måndag-fredag 08.00-17.00 och du kommer sitta på ALD´s kontor i Lund. Vi ser att du kan starta så fort som möjligt och vikariatet löper på till och med 30/8, med chans till förlängning. Du blir direktanställd av ALD.

Vem tror vi att du är?

För att snabbt komma in i rollen hos ALD, tror vi att du har följande bakgrund:

• Tidigare arbetslivserfarenhet inom administration och/eller kundservice
• God datorkunskap och goda kunskaper i MS Office
• Har du ett tekniskt/bilintresse så är det mycket meriterande
• Svenska och engelska flytande i tal och skrift

Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du är en ödmjuk teamspelare som lyssnar på både dina kollegor och kunder. Du klarar att arbeta i ett högt tempo och hantera flera olika uppgifter parallellt. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och tar stort ansvar. Vidare är du positiv till förändringar och kan hålla en hög motivationsnivå.

Vi är ett av Sveriges ledande leasingföretag

I snart 20 år har vi hjälpt svenska företag att hitta rätt leasingbil och rätt finansiella lösningar. ALD Automotive förvaltar mer än 1,5 miljon tjänstebilar för våra kunder över hela världen och närmare 26 000 av dem rullar på våra svenska vägar. Vårt internationella nätverk bidrar till vår gedigna bilkunskap och vår vana att jobba med miljöperspektivet kopplat till tjänstebilar. Främst är det dock det dagliga mötet med våra kunder som driver oss i vår utveckling.

The Place är Sveriges enda Worklife Partner

För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!

The Place är en rekryterings- och kompetenspartner som funnits över 30 år. Vi tar avstånd från den traditionella bemanningsbranschen där kortsiktiga lösningar och människor reducerade till siffor blivit norm. I oss får du en Worklife Partner, vare sig du är kandidat, medarbetare eller kund.

Nyckelord: Operations support, administration, kundservice, ALD, Lund Visa mindre

Webadministratör till kundföretag i Lund

Ansök    Okt 29    The Place AB    Administrativ assistent
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi har fått äran att för vår kunds räkning hitta dera... Visa mer
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Vi har fått äran att för vår kunds räkning hitta deras nya Webadministratör. I denna spännande roll kommer du att få hantera översättningsprocessen på kundens hemsida, och ladda upp redaktionellt innehåll till de olika språksidorna.

Du kommer även att proaktivt driva igenom förbättringar för översättningsprocessen, och ibland agera verktygsexpert för Adobes CMS-system. Därför passar detta för dig som är riktigt kommunikativ och driven.

Detta är ett konsultuppdrag på heltid, med start i januari, till vår kund i Lund!

Din bakgrund:

• Examen i systemvetenskap eller kommunikation, eller annan relaterad utbildning
• En bakgrund inom administration är att föredra!
• Mycket goda kommunikation- och organisationskunskaper

System som vi tror att du kan:

• Adobe-kunnig (eller annat CMS-system).
• Siteimprove
• Analytics (gärna Adobe)
• Translation system (gärna Clay Tablet)

Vem vi tror att du är som person:
Vi tror att du är en snabblärd person, och har ett stort driv. Du kan arbeta proaktivt, och är organiserad och noggrann. Vidare är du kommunikativ, och är bra på att dela med dig av information till andra.

PS. Du kommer att behöva ta med din egna dator!

 

 

The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Några förmåner som medarbetare hos The Place:

• En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
• Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
• Onboardingplan
• Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
• Friskvårdsbidrag
• Specialerbjudanden
• Mentorskap
• Nätverksträffar
• Kompetensutveckling Visa mindre

Webadministratör till kundföretag i Lund

Ansök    Okt 28    The Place AB    Administrativ assistent
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi har fått äran att för vår kunds räkning hitta dera... Visa mer
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Vi har fått äran att för vår kunds räkning hitta deras nya Webadministratör. I denna spännande roll kommer du att få hantera översättningsprocessen på kundens hemsida, och ladda upp redaktionellt innehåll till de olika språksidorna.

Du kommer även att proaktivt driva igenom förbättringar för översättningsprocessen, och ibland agera verktygsexpert för Adobes CMS-system. Därför passar detta för dig som är riktigt kommunikativ och driven.

Detta är ett konsultuppdrag på heltid, med start omgående, till vår kund i Lund!

Din bakgrund:

• Examen i systemvetenskap eller kommunikation, eller annan relaterad utbildning
• En bakgrund inom administration är att föredra!
• Mycket goda kommunikation- och organisationskunskaper

System som vi tror att du kan:

• Adobe-kunnig (eller annat CMS-system).
• Siteimprove
• Analytics (gärna Adobe)
• Translation system (gärna Clay Tablet)

Vem vi tror att du är som person:
Vi tror att du är en snabblärd person, och har ett stort driv. Du kan arbeta proaktivt, och är organiserad och noggrann. Vidare är du kommunikativ, och är bra på att dela med dig av information till andra.

PS. Du kommer att behöva ta med din egna dator!

 

 

The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Några förmåner som medarbetare hos The Place:

• En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
• Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
• Onboardingplan
• Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
• Friskvårdsbidrag
• Specialerbjudanden
• Mentorskap
• Nätverksträffar
• Kompetensutveckling

Nyckelord: Webinars, Administratör, kommunikation, Lund, #jobbjustnu Visa mindre

Webinar Administrator till kundföretag i Lund

Ansök    Okt 22    The Place AB    Administrativ assistent
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Detta är ett uppdrag för vår spännande kund i Lund (d... Visa mer
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Detta är ett uppdrag för vår spännande kund i Lund (det rimmar till och med!). Tillträde omgående och fram till årsskiftet. 

I denna roll så kommer du att underhålla och ge support för ett nytt verktyg gällande just Webinars som företaget har utvecklat nu under Coronatider. Du ansvarar för att hjälpa människor i hela världen från olika organisationer att installera och konfigurera Webinar-plattformen, och sedan utbilda dem i hur man använder verktyget. Du kommer även få samla in information och frågor om verktyget internt i organisationen och sammanställa detta. Därför tror vi att du kanske har en bakgrund i administration, och är riktigt kommunikativ och organiserad – vilket är A och O för att passa som Webinar Administrator! I denna tjänst ingår du i ett team som jobbar med Digital Channels och Activation.

Detta är ett konsultuppdrag på 100%, och du kommer att jobba i Lund!

Din bakgrund:

Erfarenhet av att jobba med Webinars.

Meriterande med erfarenhet av eCRM, Analytics och ON24

Meriterande med examen/bakgrund inom kommunikation eller relaterad utbildning

Mycket god organisatorisk förmåga

Hur vi tror att du är som person:

För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du är en kommunikativ och noggrann person, som gillar att ha struktur i ditt jobb. Du är social och självgående, och tar ansvar.

PS: Till detta uppdrag behöver du ha din egna dator.

The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Några förmåner som medarbetare hos The Place:

• En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
• Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
• Onboardingplan
• Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
• Friskvårdsbidrag
• Specialerbjudanden
• Mentorskap
• Nätverksträffar
• Kompetensutveckling

Nyckelord: Webinars, Administratör, kommunikation, Lund, #jobbjustnu Visa mindre