Lediga jobb Devotum AB i Lund

Se alla lediga jobb från Devotum AB i Lund. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Lund som finns inom det yrket.

Lön - och kontorsadministratör till konsultuppdrag i Lund!

Vi söker en engagerad och erfaren kontorsadministratör för ett konsultuppdrag i Lund! Uppdraget är på heltid och förväntas pågå under perioden 1 september 2023 till och med 31 januari 2025. Om uppdraget Som lön- och kontorsadministratör kommer du att spela en central roll i att upprätthålla en smidig arbetsmiljö och stödja verksamheten i sina administrativa behov. Huvudsakliga arbetsområden Befattningen kontorsadministratör innebär ansvar för - Interns... Visa mer
Vi söker en engagerad och erfaren kontorsadministratör för ett konsultuppdrag i Lund! Uppdraget är på heltid och förväntas pågå under perioden 1 september 2023 till och med 31 januari 2025.

Om uppdraget
Som lön- och kontorsadministratör kommer du att spela en central roll i att upprätthålla en smidig arbetsmiljö och stödja verksamheten i sina administrativa behov.

Huvudsakliga arbetsområden

Befattningen kontorsadministratör innebär ansvar för

- Internservice som tex. delta i planering/bokning/anmälan av möten, serva och vara behjälplig vid interna events, konferenser och resor. Genomgång av konferensutrustning för nya användare

- Stöd till ledningskoordinator med uppgifter vid behov som deltagande i möten, enkätutskick, inbjudningar och kallelser och bokningar i olika system

- Innehållshantering av digitala informationsskärmar på kontoren

- Beställning/utlämning av taggar till FutuRum, personligt skåp mm.

- Uppdatering och skriva texter på intranät, hjärtsstartare, fotografering av nyanställda mm. deltar i projekt som tilldelas HR

Befattningen lönadministratör innebär ansvar för

- Löneprocessen som helhet(inriktning tjänstemannalöner)

- HR:s introduktion av nyanställda samt stötta övriga HR medarbetare i kompetensförsörjningsprocessen

- Bokföringen och uppföljning gällande personalkostnader månadsvis och årsvis

- Personaladministration inklusive upprätta och uppdatera dokument, mallar och avtal och övriga administrativa uppgifter gällande lön, pension, sjukersättning.

- Hjälp av chefer och medarbetare för att följa gällande kollektivavtal och arbetsrättsliga lagar

- Hantering av a övriga förekommande arbetsuppgifter som ligger inom ramen för befattningen

Om dig
För att axla rollen som lön - och kontorsadministratör ser vi att du har eftergymnasialutbildning inom PA, lönehantering eller motsvarade och full kunskap i och god erfarenhet av lönesystemet AGDA. Du har även relevant utbildning i Sevice management eller liknande.

vidare ser vi att du har minst två års arbetslivserfarenhet av motsvarande arbetsuppgifter. Du är en bra bra kommunikatör och har god förmåga att arbeta med relationsskapande arbetsuppgifter. Du har lätt att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska.

Vidare är det viktigt att du har erfarenhet av olika digitala system samt möjlighet att lära sig /förstå arbetet i olika digitala system samt goda kunskaper i Office paketet och teams.

Körkort är också ett krav för denna roll.

Övrigt
Startdatum: 2023-09-01
Slutdatum: 2025-01-31
Omfattning: 100%
Placering: Lund

Ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV, referensuppdrag och svarar därefter på urvalsfrågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning på slutkandidater är en del av processen.

Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Angela Hanna Kassab på 073-710 82 00 Visa mindre

Administrativ assistent till ett sommaruppdrag i Lund!

Ansök    Maj 15    Devotum AB    Administrativ assistent
Vi söker just nu två administrativa assistenter för ett spännande uppdrag inom digitalisering i Lund. Uppdraget är på heltid och förväntas pågå till 31-okt-2023 med start 01-juni-2023. Välkommen med din ansökan! Om uppdraget Ditt huvudsakliga ansvar kommer vara att skanna in sekretessbelagda personakter i ett verksamhetssystem. Arbetet utförs på överförmyndarenhetens kontor på Bangatan i Lund. En liknande arbetsuppgift pågår för närvarande i en annan komm... Visa mer
Vi söker just nu två administrativa assistenter för ett spännande uppdrag inom digitalisering i Lund. Uppdraget är på heltid och förväntas pågå till 31-okt-2023 med start 01-juni-2023. Välkommen med din ansökan!

Om uppdraget
Ditt huvudsakliga ansvar kommer vara att skanna in sekretessbelagda personakter i ett verksamhetssystem. Arbetet utförs på överförmyndarenhetens kontor på Bangatan i Lund. En liknande arbetsuppgift pågår för närvarande i en annan kommunhus och förväntas vara avslutat den siste juni. Om skanningen av handlingarna i den andra kommunen inte är klar vid halvårsskiftet behöver det slutföras innan arbetet kan flyttas till Lund.

Om dig
För att axla denna roll bör du vara självgående och noggrann i ditt arbete. Det är också viktigt att du har erfarenhet av administrativa uppgifter, såsom arkivarbete och/eller skanning. Dessutom bör du vara omedelbart tillgänglig för anställning.

Förväntad erfarenhet: Vi söker någon som nyligen har genomfört en relevant utbildning inom området. Det är även fördelaktigt om du har kortare arbetslivserfarenhet, men inte nödvändigtvis som konsult.

Övrigt
Startdatum: 2023-06-01
Slutdatum: 2023-10-31
Omfattning: Heltidstjänst, 40 timmar per vecka
Möjlighet till distansarbete/Flextid: Allt arbete behöver utföras på plats i Lund

Ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV och svarar på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning på slutkandidater är en del av processen.

Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Angela Hanna Kassab på 072-710 82 00. Visa mindre

Löneadministratör till konsultuppdrag i Lund!

Ansök    Jul 26    Devotum AB    Redovisningsekonom
Vi söker en engagerad och erfaren kontorsadministratör för ett konsultuppdrag i Lund! Uppdraget är på heltid och förväntas pågå under perioden 10 oktober 2023 till och med 31 januari 2025, 50% tjänst. Befattningsbeskrivning Befattningen är en halvtidstjänst (50%) inom HR som rapporterar till både HR chef. På HR-avdelningen finns utöver den här befattningen en heltidsanställd lön- och HR-administratör, två heltidsanställda HR Business Partner samt en helti... Visa mer
Vi söker en engagerad och erfaren kontorsadministratör för ett konsultuppdrag i Lund! Uppdraget är på heltid och förväntas pågå under perioden 10 oktober 2023 till och med 31 januari 2025, 50% tjänst.

Befattningsbeskrivning
Befattningen är en halvtidstjänst (50%) inom HR som rapporterar till både HR chef. På HR-avdelningen finns utöver den här befattningen en heltidsanställd lön- och HR-administratör, två heltidsanställda HR Business Partner samt en heltidsanställd Ledningskoordinator och en Kontorsvärd på ett heltids föräldravikariat.

Löneadministratören har i uppdrag tillsammans med övriga HR-medarbetare att aktivt arbeta med verksamheten i fokus och därigenom för våra kunders bästa. I sitt uppdrag ska Löneadministratören leverera en hög servicenivå med god affärsmässighet och med bolagets värdeord som grund.

På kunden arbetar vi aktivitetsbaserat vilket innebär att man inte har ett eget kontorsrum utan har möjlighet att välja sin arbetsplats utifrån det behov man har för dagen. Kunden har ett nybyggt kontor som blev klart 2022. Kontoret är byggt och helt anpassat till att vara en aktivitetsbaserad arbetsplats. Arbetsuppgifterna för tjänsten genomförs på arbetsplatsen då tjänsten är på 50%. Vi ser vikten av att träffas och att dela vardagen i arbetet på den aktivitetsbaserade arbetsplatsen. Det är med fördel om de 20 timmarna som tjänsten omfattar förläggs under tre dagar per vecka. Men vi är öppna för att ha en dialog kring schemat.

Huvudsakliga arbetsområden
Befattningen har ansvar för som löneadministratör


- Löneprocessen som helhet både kollektivanställda och självständigt genomföra löneprocessen för tjänstemän (ca 130 tjänstemän)

- Bokföringen och uppföljning gällande personalkostnader månadsvis och årsvis

- Personaladministration inklusive upprätta och uppdaterar dokument, mallar och avtal och övriga administrativa uppgifter gällande lön, pension, sjukersättning

- HR:s introduktion av nyanställda tillsammans med övriga HR medarbetare i kompetensförsörjningsprocessen

- Hjälper chefer och medarbetare att följa gällande kollektivavtal och arbetsrättsliga lagar

- Hantera övriga förekommande arbetsuppgifter som ligger inom ramen för befattningen

- Befattningen svarar för och medverkar i:

- Omvärldsbevakning av det egna kompetensområdet och att utveckling sker av såväl kompetens som arbetsuppgifterna inom rollen

- Projekt och övriga arbetsområden som tilldelats av HR Chef inom ramen för befattningen

- Företräder HR internt och företräder kundens i externa kontakter och samarbeten som utifrån befattningen rör verksamheten och bolagets utveckling

Profil
Formell utbildningsnivå

- Eftergymnasieutbildning inom PA, lönehantering eller motsvarande.

- Full kunskap i och god erfarenhet av lönesystemet AGDA

Kompetens och Yrkeserfarenhet

- Minst två års arbetslivserfarenhet med motsvarande arbetsuppgifter

- God kommunikatör och god förmåga att arbeta med relationsskapande arbetsuppgifter

- Lätt att uttrycka sig i tal och skrift (svenska och engelska)

- Goda kunskaper i Office-paketet och Teams,

- Erfarenhet av olika digitala system samt möjlighet att lära sig/förstå arbete i olika digitala system

- Kunskaper i IT-baserade affärssystem

Personliga egenskaper
Numerisk analytisk förmåga, Kreativ, Strukturerad, Självgående, stabil, flexibel, mänsklig, långsiktigt, pålitlig och utvecklande

Övrigt:
Uppdragsperiod: 2023-10-01 t o m 2025-01-31
Omfattning: 50% av heltidstjänst
Placering: Lund

Ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV, referensuppdrag och svarar därefter på urvalsfrågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning på slutkandidater är en del av processen.

Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Corazon Wiksell på 0705 869311 Visa mindre

Entreprenadupphandlare till kund i Lund!

Just nu söker vi en senior entreprenadupphandlare till vår kund i Lund. Uppdragets omfattning är uppskattat till 30h/vecka och beräknat att börja 06-02-2023 och pågå till och med 30-06-2023, med goda möjligheter till förlängning. Om du är nyfiken på att veta mer, fortsätt läs för att se om detta uppdraget är någonting för just dig! Om uppdraget Du kommer främst att arbeta med upphandling av ramavtal och entreprenader inom kategorin bygg och anläggning. Ko... Visa mer
Just nu söker vi en senior entreprenadupphandlare till vår kund i Lund. Uppdragets omfattning är uppskattat till 30h/vecka och beräknat att börja 06-02-2023 och pågå till och med 30-06-2023, med goda möjligheter till förlängning. Om du är nyfiken på att veta mer, fortsätt läs för att se om detta uppdraget är någonting för just dig!

Om uppdraget
Du kommer främst att arbeta med upphandling av ramavtal och entreprenader inom kategorin bygg och anläggning. Komplexiteten i projekten kommer att variera - allt från strategiska upphandlingar till standardiserade avrop.

Om dig
Som person kännetecknas du av en affärsmässighet, har en helhetssyn och med ett hållbarhetsfokus ser du till organisationens bästa. Du är analytisk och vågar tänka utanför boxen för att främja utveckling. Du arbetar självständigt och strukturerat men värdesätter även samarbete med andra både internt och externt. Din prestigelöshet, kommunikativa förmåga och vilja att samarbeta med andra människor är grundläggande förutsättningar för ditt arbete.

Du har eftergymnasial utbildning inom juridik, ekonomi, teknik eller en YH-utbildning inom upphandling, alternativt annan för tjänsten relevant utbildning kombinerat med arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdigt. Du har mångårig erfarenhet av att genomföra offentliga upphandlingar samt är väl förtrogen med fastighetsrelaterade affärsdokument inom AMA-systemet och standardavtalen AB 04, ABT 06, ABK 09, ABFF15. Du har hanterat både ramavtal och enskilda entreprenader inom bygg och anläggning samt är väl insatt i gällande lagstiftning inom upphandlingsområdet med fokus på LOU men du ska även känna till LUF. Det svenska språket hanterar du obehindrat i tal och skrift. Vi ser gärna att du har erfarenhet av processutveckling samt är van användare av Tendsign eller motsvarande systemstöd för upphandling.

Erfarenhet från arbete inom offentlig sektor är meriterande liksom arbete i projektform.

Förväntad erfarenhet:

- Hög kunskap inom sitt område

- 4-8 års erfarenhet som konsult inom området och är en förebild för andra konsulter på en lägre nivå

- Kan ansvara för delområde och kan leda en mindre grupp

- Kan arbeta självständigt

Övrigt

Start: 06-02-2023

Slut: 30-06-2023 med möjlighet till förlängning

Placering: Lund

Omfattning: 30h/vecka

Ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning på slutkandidater är en del av processen.

Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Sanna Jurén på 0728978265. Visa mindre

Controller till i kund i Lund

Ansök    Mar 23    Devotum AB    Controller
Devotum tillhandahåller företag och organisationer i fastighetsbranschen med professionell kompetens. Vi bidrar med såväl personaluthyrning och rekrytering som konsultförmedling. Med vår erfarenhet av branschen är vi en trygg samarbetspartner i vilken form man än samarbetar med oss. Uppdragsbeskrivning Som controller har du i uppdrag att aktivt arbeta med verksamheten i fokus och därigenom för våra kunders bästa. I sitt uppdrag ska våra controllers huvud... Visa mer
Devotum tillhandahåller företag och organisationer i fastighetsbranschen med professionell kompetens. Vi bidrar med såväl personaluthyrning och rekrytering som konsultförmedling. Med vår erfarenhet av branschen är vi en trygg samarbetspartner i vilken form man än samarbetar med oss.

Uppdragsbeskrivning

Som controller har du i uppdrag att aktivt arbeta med verksamheten i fokus och därigenom för våra kunders bästa. I sitt uppdrag ska våra controllers huvudsakligen hantera bolagets verksamhetsstyrning och verksamhetsuppföljning, investeringskalkylering, fastighetsvärdering samt internkontroll.

Det med en hög servicenivå, god affärsmässighet och med bolagets värdeord som grund.

- Administrera och vara ett stöd i arbetet med budget och prognos gentemot bolagets förvaltningsområden samt avdelningar

- Administrera och bistå den företagsövergripande plan o budgetprocessen

- Administrera bolagets fastighetsvärdering

- Bistår avdelningarna vid investeringsbedömningar på kort och lång sikt samt genomför efterkalkyler

- Statistik; Sveriges Allmännytta, SCB med mera

- Nyckeltal

- Bistå bolagets internkontroll

- Systemägare och förvaltare av BI-systemet Insikt

- Säkerställer omvärldsbevakning av det egna kompetensområdet och att utveckling sker av såväl kompetens som arbetsuppgifterna inom rollen

- Medverka till att samverkan sker med bolagets övriga avdelningar för ökad förståelse, utveckling och lärande

- Arbeta ihop med övriga medarbetare på avdelningen för avdelningens bästa och därmed vara back-up när behov uppstår

Om dig
För att axla rollen ser vi att du har ekonomisk högskoleutbildning med inriktning mot controlling, redovisning, fastighetsekonomi eller finansiering är meriterande. Du har även flera års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete. Meriterande är även arbetslivserfarenhet av fastighetsvärdering.

Vi ser gärna att du har kunskap i systemen Insikt, Vitec och Stratsys samt mycket goda kunskaper i Excel. Därutöver goda kunskaper i Office-paketet. Om inte erfarenhet av dessa system så är det viktigt med kunskaper i något annat IT- baserat affärssystem.

Vidare ser vi gärna att du har kunskap och erfarenhet från någon projektmodell likaså att du är bekant med begrepp och uppdrag av att vara systemägare och systemförvaltare.

Personliga egenskaper:

- Självgående

- Stabil

- Initiativtagare

- Strukturerad

- Kvalitetsmedveten

- Numerisk analytisk förmåga

- Samarbetsförmåga

- Lojal

Placering: Lund

Omfattning: heltid, 100%

Uppdragsperiod: 2023-08-07 - 2023-12-22

Process och ansökan

Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan genom snarast då urvalsarbetet och intervjuer sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Du söker genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en digital intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos kunden.

Har du frågor gällande uppdraget är du välkommen att höra av dig till Corazon Wiksell på 070-586 93 11.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Kundservicemedarbetare för konsultuppdrag på heltid!

Ansök    Jan 2    Devotum AB    Växeltelefonist
Vi söker dig som är en effektiv person som brinner för att ge god service och som är specialist på att möta kunden i telefon och i digitala kanaler. Uppdraget är planerat att starta omgående och pågå till och med den 31 Augusti 2023, med möjlighet till förlängning. Uppdragsbeskrivning Uppdraget är att svara i telefon, mail och chatt. Även kunna hantera lättare administrationsuppgifter såsom listor som ska registreras. Kundservicemedarbetare ska kunna manö... Visa mer
Vi söker dig som är en effektiv person som brinner för att ge god service och som är specialist på att möta kunden i telefon och i digitala kanaler. Uppdraget är planerat att starta omgående och pågå till och med den 31 Augusti 2023, med möjlighet till förlängning.

Uppdragsbeskrivning
Uppdraget är att svara i telefon, mail och chatt. Även kunna hantera lättare administrationsuppgifter såsom listor som ska registreras. Kundservicemedarbetare ska kunna manövrera en god service till vår kunds kunder i telefoni, chatt och mail, hålla sig uppdaterade kring vårt utbud (produkter och tjänster), god systemkunskap (lätt för att se hur system ska användas), kunna formulera sig i skrift och hög grad av samarbetsförmåga.

Stresståliga och förändringsbenägna personer krävs inom en kundservice i energibranschen. Kundens värdeord är mod, ansvar och engagemang och dessa är vägledande i deras arbete. Viktigt i uppdraget är också att bidra till att utveckla deras kundservicefunktion.

Om dig
Vi söker dig som är ansvarstagande i din yrkesroll och som ser lösningar hellre än problem. Du ska kunna bemöta kunderna med en trevlig attityd och vara serviceinriktad. Utöver detta ser vi gärna att har en god samarbetsförmåga. För att axla rollen som kundservicemedarbetare bör du också ha tidigare erfarenhet av kundservice.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av energibranschen eller annan teknisk supporterfarenhet som har krävt komplexa samtal. Det är även meriterande om du har förmågan att kunna hantera komplicerade kundsamtal.

Övrigt

-
Start: Omgående

-
Slut: 31-08-2023 med möjlighet till förlängning

-
Placering: Lund

-
Omfattning: 100%

Ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning på slutkandidater är en del av processen.

Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Sanna Jurén på 072 897 82 65. Visa mindre

Interim avdelningschef till fastighetsbolag i Lund

På uppdrag av vår kund söker vi nu en erfaren konsult till ett chefsuppdrag i Lund. Uppdragets omfattning kommer vara på 100% och förväntas pågå i ca 6 månader med möjlighet till förlängning. Om uppdraget Vår kund söker en engagerad och närvarande avdelningschef till Teknik- och Serviceavdelningen. Avdelningen har ca 80 medarbetare och består av fyra enheter som ansvarar för fastighetsservice i Lunds kommun fastighetsbestånd. Som avdelningschef arbetar... Visa mer
På uppdrag av vår kund söker vi nu en erfaren konsult till ett chefsuppdrag i Lund. Uppdragets omfattning kommer vara på 100% och förväntas pågå i ca 6 månader med möjlighet till förlängning.

Om uppdraget

Vår kund söker en engagerad och närvarande avdelningschef till Teknik- och Serviceavdelningen. Avdelningen har ca 80 medarbetare och består av fyra enheter som ansvarar för fastighetsservice i Lunds kommun fastighetsbestånd.

Som avdelningschef arbetar du både strategiskt och operativt. I rollen ingår personal-, verksamhet-, arbetsmiljö-, och budgetansvar för din avdelning. Du rapporterar till affärsområdeschefen och du är en del av affärsområdets ledningsgrupp där du aktivt deltar med ett helhetsperspektiv för affärsområdet, förvaltningen och kommunen. Ditt uppdrag är att, tillsammans med dina enhetschefer, leda och utveckla verksamheten. Det innebär att du styr verksamheten mot uppsatta mål och förväntad kvalitet. Att omvärldsbevaka inom området och delta i relevanta nätverk är för dig en självklarhet och en viktig del i utvecklingen för avdelningen.

Under perioden som interim avdelningschef för Teknik och Service kommer du även stötta specialistenheten inom Teknik och Service. Denna enhet består av specialister inom el, bygg, säkerhet samt arkitektur och fungerar som sakkunniga och rådgivare i tekniska frågor för fastighetstekniker och förvaltare.

Om dig

Som avdelningschef är du stabil och trygg i dig själv och även i ledarrollen. Du skapar engagemang och delaktighet och ger dina medarbetare förutsättningar att lyckas i sina uppdrag. Som ledare är du förtroendegivande och motiverande. Du har en ledarstil där du leder genom att coacha och du vill och är bra på att samarbeta såväl internt som externt. Du har ett helhetsperspektiv och ser till hela verksamhetens bästa i agerande och beslut. Det är viktigt att du kan fatta väl avvägda beslut, även under tidspress. Vidare är du bra på att se och uppmuntra nya angreppssätt i olika verksamhetsfrågor. Du är utvecklingsinriktad och har ett nytänkande som kan omsättas i praktiken och som leder till resultat.

Obligatoriska krav:

- För tjänsten relevant högskoleutbildning

- Ledarerfarenhet i större organisation

- Erfarenhet av att leda genom chefer

- Erfarenhet av egen ledningsgrupp och chef över chefer

- Erfarenhet av arbete inom offentlig sektor

Meriterande krav:

- Erfarenhet av arbete inom området/områdena fastighet, förvaltning, drift och skötsel samt facility management



Uppdragsperiod: 9 jan 2023 - 9 jul 2023

Omfattning: 100%, 20% remote i samråd med närmaste chef.

Plats: Lund

Process och ansökan

Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en digital intervju med oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Vi tar referenser på slutkandidat.

Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Corazon Wiksell på 070-586 93 11. Visa mindre

Konsulter för framtida uppdrag

Ansök    Dec 30    Devotum AB    Fastighetschef
Devotum söker konsulter för både pågående och framtida uppdrag hos våra kunder. Det gäller både korta och långa uppdrag, främst i Stockholm, Göteborg och Malmö men även övriga Sverige. Som konsult hos oss väljer du själv om du vill gå via eget bolag eller bli anställd av oss under uppdragsperioden. Genom att arbeta som konsult hos någon av våra kunder kommer du ha möjlighet att utmana dig själv samtidigt som du bidrar med din kompetens där den behövs som ... Visa mer
Devotum söker konsulter för både pågående och framtida uppdrag hos våra kunder. Det gäller både korta och långa uppdrag, främst i Stockholm, Göteborg och Malmö men även övriga Sverige. Som konsult hos oss väljer du själv om du vill gå via eget bolag eller bli anställd av oss under uppdragsperioden.

Genom att arbeta som konsult hos någon av våra kunder kommer du ha möjlighet att utmana dig själv samtidigt som du bidrar med din kompetens där den behövs som mest. Vi kommer att matcha dig mot våra många utmanande uppdrag och se till att du hamnar i en roll där du trivs bäst!

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i en fastighetsrelaterad roll, har ett prestigelöst förhållningssätt och brinner för att ge hyresgäster och kunder service i världsklass. Du är trygg i din roll, självgående, initiativtagande och har lätt för att samarbeta med andra.

Vi ser gärna att du har arbetat inom något av följande:

- Bostadsförvaltning
- Kommersiell Förvaltning
- Teknisk Förvaltning
- Hyresadministration och ekonomi
- Uthyrning
- Drift och fastighetsteknik
- Bygg- och Projektledning
- Upphandling/Inköp


Ansökan
Låt oss veta redan i din ansökan vilken roll som intresserar dig mest. Då detta är en spontanansökan hör vi av oss när vi har ett uppdrag som passar just din profil.

Varmt välkommen med din spontanansökan redan idag! Visa mindre